سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمونه برداری تیروئید در تهران

?? مراکز نمونه برداری تیروئید در تهران این تست حساس را برای بررسی‌های گره‌های تیروئید انجام می‌دهند. در ادامه این مقاله از سایت سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی باید اشاره کنیم که از طریق این نمونه برداری می‌توان میزان خطرناک بودن ندول‌ها و خوش‌خیم یا بدخیم بودن گره‌های تیروئید را تشخیص داد. در اکثر موارد وجود این گره‌ها طبیعی است و هیچ خطری برای افراد ندارند. اما در صورتی که بافت‌های تیروئید بیش از حد بزرگ شده باشند، می‌تواند نشان‌دهنده علائم گواتر یا حتی وجود توده‌های بدخیم باشد.

با توجه به اینکه نتایج این تست باید دقیق باشد، بسیار اهمیت دارد که به بهترین مرکز تیروئید در تهران مراجعه کنید تا دچار هیچ‌گونه عارضه از جمله آسیب به بافت‌های اطراف تیروئید نشوید. چنانچه قصد انجام fna را دارید می‌توانید به به مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی با مدیریت دکتر محمد حسین اخلاقی نیا به عنواون بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی در تهران مراجعه کنید.

?? فرایند نمونه برداری تیروئید در تهران

بیمارانی که قصد نمونه برداری تیروئید در تهران را دارند بهتر است به مراکزی مراجعه کنند که دارای بهترین تجهیزات و پزشکان متخصص هستند. در این نمونه برداری پزشکان با وارد کردن سوزن نازک متصل به یک سرنگ در گره تیروئید، تعدادی از سلول‌های داخل آن را برمی‌دارند.

چنانچه گره انباشته از مایع باشد، می‌توان مقداری از مایع یا تمام آن را با سرنگ تخلیه و به آزمایشگاه ارسال کرد. داخل آزمایشگاه این نمونه‌ها بر روی لام قرار می‌گیرد و پس از رنگ‌آمیزی آنها، پزشک غدد اقدام بررسی نمونه‌ها می‌کند. نمونه برداری از تیروئید به شکل سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی و با بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: ترجمه جواب نمونه برداری تیروئید

بیوپسی تیروئید هیچ نوع خطر و عارضه‌ای برای بیماران ندارد.  برخی از پزشکان در کنار نمونه برداری سوزنی، سونوگرافی اولتراسوند را پیشنهاد می‌کنند تا تصویر دقیقی از گره‌های تیروئید داشته باشند و نتایج دقیق‌تری به دست آورند. 

توجه داشته باشید برای نمونه برداری تیروئید در تهران باید به مراکز با تجهیزات استاندارد مراجعه کنید. با استفاده از دستگاه‌های استاندارد، میزان خطا در ارائه نتایج به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. جهت انجام این آزمایش به مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی با مدیریت دکتر محمد حسین اخلاقی نیا به عنوان بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی در تهران مراجعه کنید.

 

فرایند نمونه برداری تیروئید در تهران

 

?? بهترین مرکز نمونه برداری تیروئید در تهران

نمونه برداری تیروئید در تهران باید تحت نظر پزشکان متخصص و با دستگاه‌های پیشرفته از جمله دستگاه‌های سونوگرافی استاندارد انجام شود. در مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی با داشتن پزشکان و رادیولوژیست‌های مجرب و استفاده از به‌روزترین دستگاه‌های انجام بیوپسی این تست حساس را برای شما انجام می‌شود.

پس از انجام نمونه برداری، نتایج پاتولوژی با آزمایشگاه ارسال می‌شود. پزشکان غدد با بررسی گره‌های و ارزیابی خوش‌خیم یا بدخیم بودن آنها، تفسیر دقیقی از این آزمایش را در اختیار شما قرار می‌دهند. ارائه نتایج بیوپسی به طور صحیح و با میزان درصد خطای پایین، بسیار اهمیت دارد، چراکه هر گونه اشتباه در نتیجه یا تفسیر آن، روند درمان فرد را با مشکل مواجه می‌سازد.

از مزایای مراجعه به این مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی این است که علاوه بر ارائه جواب نمونه گیری، در صورتی که هرگونه مشکلی در گره‌های تیروئید وجود داشته باشد، پزشکان شما را در اتخاذ بهترین راه درمانی برای جلوگیری از پیشرفت بیماری راهنمایی خواهند کرد.

?? مزایای انجام fna در مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی

نمونه برداری از گره‌های تیروئید برای تشخیص مشکلات این غده از جمله وجود کیست‌های مشکوک، عفونت، بیماری گواتر و حتی سرطان تیروئید انجام می‌شود.در اکثر مواقع وجود این غده‌ها طبیعی است، اما اگر غده تیروئید بزرگ شده باشد، انجام این تست برای بررسی بافت‌ها و گره‌های تیروئید ضروری است و روند پیشرفت بیماری‌های احتمالی متوقف خواهد شد.

 

مزایای انجام fna در مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی 

 

بنابراین نتایج این آزمایش باید بسیار دقیق باشند. از مهم‌ترین مزایای مراجعه به مرکز سونوگرافی اخلاقی نیا، ارائه نتایج دقیق از نمونه برداری از طریق دستگاه‌های پیشرفته است. در مجموع انجام fna در این مرکز برای بیماران مزایای زیر را به همراه دارد:

1- دریافت دقیق‌ترین نتیجه از نمونه برداری

2- ارائه نتایج بیوپسی تیروئید به بیماران در کمترین زمان

3- تفسیر صحیح نتیجه آزمایش توسط پزشکان مجرب و متخصص

4- ارائه راهکارهای درمانی پیشنهادی در صورت وجود هر نوع علائم مشکوک

5- انجام مجدد نمونه برداری در صورت عدم تشخیص 

?? هزینه نمونه برداری تیروئید در تهران

مبلغی که بیماران برای انجام بیوپسی از غده تیروئید باید بپردازند، تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله تخصصی یا دولتی بودن مرکز سونوگرافی و رادیولوژی، پزشکان متخصص، دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده و پرداخت مبلغ به صورت آزاد یا با دفترچه بیمه است.

چنانچه این آزمایش را در مراکز تخصصی با دستگاه‌های استاندارد و به‌روز انجام دهید، هزینه نمونه برداری بیشتر از سایر مراکز دولتی خواهد بود. به‌علاوه هزینه آزاد انجام نمونه برداری تیروئید در تهران بیشتر از پرداخت آن از طریق دفترچه بیمه است. برخی بیمه‌ها از جمله بیمه سلامت، تأمین اجتماعی و ... بخشی از این مبالغ را پوشش می‌دهند. از این رو کل هزینه دریافتی از بیماران کمتر خواهد بود.

?? برای اطلاع از هزینه fna یا نمونه برداری از غده تیروئید و فرانید انجام این تست، با مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی به عنوان بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی در تهران تماس بگیرید.

برای درخواست نوبت با شماره 02188890065 تماس بگیرید
حتما بفرمایید از سایت تماس گرفتید تا از خدمات نوبت دهی آنلاین بهرمند شوید

خلاصه مطالب

نمونه برداری تیروئید در تهران توسط پزشکان غدد و رادیولوژیست‌های مجرب انجام می‌شود. اگر قصد دارید انجام این تست حساس و دریافت دقیق‌ترین نتیجه را دارید، حتماً باید مراحل آزمایش را در مراکز تخصصی و معتبر انجام دهید. مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی با مدیریت دکتر محمد حسین اخلاقی نیا از جمله به عنوان بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی در تهران ارائه دهنده خدمات متعدد از جمله fna تیروئید است.

با مراجعه به این مرکز رادیولوژی نتایج در کوتاه‌ترین زمان و به دقیق‌ترین شکل در اختیار شما قرار می‌گیرد و در صورت وجود هرگونه عارضه راهکارهای درمانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای دریافت نوبت کافی است با شماره‌های درج شده در صفحه اصلی سامانه تماس بگیرید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

منبع: سایت دکتر اخلاقی نیا و نمونه برداری تیروئید در تهران